Sunday

« 2009-01-25 / 10:25:57 kategori: Allmänt »


God morgon!

Vaknade nyss av att Leia kom in med ett paket som hon slagit in själv till mig! Haha, i paketet fanns mitt gamla eiffeltornet-halsband, men det är strunt samma ! Jag blev lika glad ändå, för det är ju omtanken som räknas! :)

Idag blir det en lugn och skön söndag, men i eftermiddag ska vi till mina kusiner och fira några som har fyllt år! ÄR det inte lite komiskt.. Min kusin Leo fyller år den 25 Jan, hans bror Kevin den 26 Jan och Leia fyller år den 27 Jan!! :) Lättare än så blir det inte att komma ihåg deras födelsedagar! :D  Hur ser eran söndag ut?

HOppas att du får en trevlig söndag !

KRAMAR,
Fanny
         
nelly
    

Rolig bild! :)


    
2009-01-25 @ 10:28:02          
         
Fanny
    

Haha, lånade den från internet och tyckte att den passade! :)


    
2009-01-25 @ 10:29:07           URL: http://mariafanny.blogg.se/
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: