Prinsessan Leia fyller år!

« 2009-01-27 / 16:03:42 kategori: Allmänt »

Idag Fyller Min Lilla prinsessa 5 År! Det Ska Vi Fira Med Prinsesstårta Och Presenter. Grattis Gumman! :)

PS! Leias löfte på hennes 5-årsdag var att hon skulle börja sova själv i sin säng! ...Men vi får se hur det blir med det! När vi flyttar i sommar och när hon får ett större rum(än de pyttelilla rummet hon har nu som är mer som ett förvaringsrum) har hon inget annat val än att sova i sitt egna rum! Men jag tror att det blir roligare då! :)
         
Anonym
    

Gratta henne från miG! :)


    
2009-01-27 @ 16:14:02          
         
Michelle ( kusin )
    

Gratta Leia från mig ( kusin )

GRATIS GRATIS LEIA !! <333


    
2009-01-27 @ 18:26:08           URL: http://.kallasmichelle.blogg.se/
         
Anonym
    

sv.till Kussen: Tack det ska jag göra! Ha det bäst! Kram till dig!



SV till anonym: Tackar, men vem är du då? Jag tror att du har glömt att skriva ditt namn :P


    
2009-01-27 @ 23:39:56          
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: