Dag 3, Forsta dagen pa Nai Harn beach!

« 2009-02-25 / 15:57:55 kategori: Allmänt »
                                                       Hoppas att det ar bra med er! =)

Klockan har snart hunnit bli 21.30 pa kvallen har i Thailand. Just nu sitter jag framfor datorn och laddar ner lite bilder fran dagens utflykter, medan resten av famlijen tar ett sista kvallsdopp i morkret! Idag blev det en lite senare lunch/middag, sa det blir take away om en stund! Vi har tagit det lugnt idag och njutit av solen! Imorgon blir det daremot en utflykt till en o har i narheten som vi ska aka till med bat och snorkla! Ska bli riktigt spannande! =)

Sa har borjade vi dagen:


Vi gick upp klockan nio pa morgonen och tog ett snabbt morgondopp i poolen da varmen idag var runt 40 grader! =) Leia var som vanligt forst ut i poolen!


Har star mamma och fixar frukost i huset innan  vi ger oss ivag till stranden!


Pa stranden laddade vi dagen med ett stort fat med en massa frascha frukter! SMASKENS!



Jag fick manikyr och pedikyr pa stranden av samma gulliga thaitjej som fixade mina flator igar! =) Hon kunde forvanansvart bra engelska och jag tillbringade nog tva timmar hos henne annu en gang! =)


Resultatet blev jattebra och jag ar sa nojd! Jag ar framst sa imponerad over hur hon kan gora sa mycket, allt fran snygga utbakade flator, manikyr, pedikyr och massage=) Yee hette hon forresten! =)


"Jag och mina(alkoholfria)drinkar" Jag ar beroende =) Det blev en ny sort idag = banana shake! =) MUMS!


Mamma och Melina i vantan pa en drink!


Jag har inte hunnit att shoppa sa mycket an, men har ar nagra klanningar som jag och mamma har hunnit att kopa! Enkla, men fina strandklannigar for ca 40 svenska kronor styck! =)

Jag hoppas att ni far en fortsatt trevlig onsdag! Nu ska jag folja med familjen till en take away restaurang och sedan bli det lite tv-tittande! Vi hors imorgon nar jag forhoppningsvis har lite bilder fran snorklingen! =)

PUSS OCH KRAM!
         
Chacha
    

sv: ja verkligen!

nä fy, gillar inte snö alls ;(

Ha det toppen i det varma!

krams


    
2009-02-25 @ 19:00:03           URL: http://spellme.blogg.se/
         
Frida
    

sv: men... är kräftor småkryp? :o


    
2009-02-25 @ 19:42:23           URL: http://heyfrida.blogg.se/
         
Vendela
    

Ser härligt ut! Älskar Thailand!


    
2009-02-25 @ 20:02:25           URL: http://vadurarna.blogg.se/
         
kim
    

sv: Kan tänka mig att det är varmt, fett avundsjuk jag är! jag vill oxå ligga och sola hela dagarna :P

Det är bara bra med mig :) Nej loven blir man av med samma dag man tar studenten ;/ <3


    
2009-02-25 @ 20:34:08           URL: http://etttusen.blogg.se/
         
hanna
    

nej de e nt bra med oss för hos mig regnar de och ja e sjukt avundssjuk på dig:(


    
2009-02-25 @ 20:51:29           URL: http://hpii.blogg.se/
         
Elina
    

Gud vad mysigt det ser ut :)


    
2009-02-25 @ 21:13:11           URL: http://werneborg.blogg.se/
         
James
    

Hej nillefri-are! Ser ut som ni har det riiiiktigt bra...och det är ni värda:) Huset ser oxå ut att funka. Här är det slaskigt och tråkigt men det är ett blott minne inom kort...jag åker till staterna om någon dag. Ser fram emot nya inlägg Fanny..Bra jobbat!!! Kram till alla "Farbror" j


    
2009-02-25 @ 21:31:34          
         
Fanny
    

nää, men du har nog blivit brun :D men du får skydda dig så du inte bränner dig ännu mer.

nej jag fick inte alls färg, eller inte som märktes :p

ser fram emot nästa inlägg. mycket fina bilder!!!



Kramisar! <3


    
2009-02-26 @ 10:32:55           URL: http://fannybillefalt.blogg.se/
         
michelle
    

ojojoj vad underbart i thailand jag saknar er mycket, hoppas ni har det bra jag har precis kommit hem från ÅRE och det var jätte kul där , :D

ha det så bra <333


    
2009-02-26 @ 18:15:28          
         
Michelle
    

Hej Fanny !

igår var mormor Eva hemma hos oss.

och hon undrade om hon hade fått svar på sin fråga hon ställt ?

massor med kramar michelle <3333


    
2009-02-27 @ 15:13:05          
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: