Dag 7, Surfing och annu mera bad och sol!

« 2009-03-01 / 15:40:12 kategori: Allmänt »
Hejsan pa er alla i kylan! Nu ar vi alla sa nyfikna! Hur var melodifestivalen igar? Tycker ni att ratt bidrag gick vidare till den stora finalen? :)Tyvarr  fungerade inte ljudet pa datorn, sa vi kunde inte se pa melodifestivalen fran SVT.se! Vi sag dock i Aftonbladet pa natet att Malena och Agnes gick direkt till finalen! Vi ar ju riktiga schalagerfreaks i familjen sa det ar alltid en liten sorg for oss att vi missar bade en delfinal och den stora finalen!

For ovrigt har vi agnat hela dagen at att slappa pa stranden och det har varit en lugn och skon sondag! Solen tar ju verkligen pa krafterna!


Idag var en het och helt molnfri dag! I och med att det ar sa mycket vagor pa stranden i Nai Harn(Phuket), bestamde vi oss idag for att hyra nagra surfingbrador! Vagorna kan ibland vara riktigt laskiga, men passar utmarkt for surfing!


I vantan pa att bamsevagorna skulle komma, passade jag och Melina pa att sola ryggarna lite :)


Melina, jag och pappa svalkar oss for sakert 20:e gangen idag, haha! :)


Leia tyckte daremot att surfingen var till for oss stora, sa hon roade sig istallet med att leka i sanden!


Mamma och Leia myser pa den heta stranden!


Har ar jag med min nyinkopta strandklanning med elefantmonster pa, fran Phuket town :) Kanske nagot for dig farmor?! :) For er som inte vet, ar hon tokig i elefanter!


Det blev minsann ett kvallsdopp i poolen idag med! Vi far passa pa sa lange vi har tillgang till egen pool, for pa Tisdag aker vi til Phi Phi Island och sedan blir det Koh Lanta i en vecka! :)
Ett kvallsfoto pa mig i var lilla tradgard!

Imorgon ska vi hamtas upp av en tuk-tuk redan klockan nio pa morgonen for att sedan aka till Patong for en sista shoppingrunda innan vi far ivag till smaoarna! Det ska bli riktigt spannande! Men nu ska vi spela lite kort tankte vi, pa altanen i morkret(klockan ar snart 22.00)! Ha det sa bra! :) Vi hors imorgon med lite shoppingnyheter!

STOR KRAM TILL ER ALLA!


PS! Har kommer en bild tagen fran Phuket zoo till dig speciellt mormor som jag vet alskar krokodiler!! :)
         
Ann
    

Hej



vi missade också melodifestivalen tyvärr men har kollat av på nätet. Agnes var ok men en ganska ordinär låt, den andra låten sög hårt som Fabian sa.

Det är en variant av Opera, kommer inte funka tror jag.



Nu är det snart måndag igen och sportlovet är över.

1 månad kvar till påsklovet har Fabbe räknat ut,



Kram

Ann


    
2009-03-01 @ 20:02:05          
         
farmor o bellis
    

Hej va härligt ni har jag tänkte mest på elefantklänningen om jag hade den så skulle folk tro att det är en elefant som kommer o mata mej med nötter o bananer o hur kul skulle det vara Bella ville skicka en särskild hälsning till sin lillmatte LEIA många kramar o pussar Farmor o Bellis


    
2009-03-01 @ 20:43:11          
         
hanna
    

fan vad jag är avundsjuk på dig:O , hur har din dag varit:D


    
2009-03-01 @ 20:51:50           URL: http://hpii.blogg.se/
         
Fanny
    

Sv till farmor o Bellis> Haha, men jag tror anda att du skulle passa i nagon sadan klanning! Men vi far se vad det blir!! ;) Ah, lilla Bella!! Leia saknar henne ocksa! Men under tiden som hon inte har kunnat traffa Bella, har hon varit "kattvakt" at en liten katt som kommer till var tomt varje dag! Sa Leia hjalper till med mat och vatten till katten! :)



Ha det sa bra sa hors vi snart pa telefon! ;) Puss och kram fran alla oss! :D


    
2009-03-02 @ 02:17:15           URL: http://mariafanny.blogg.se/
         
Fanny
    

Sv Ann> Hehe, jaha okej! :) Men vi haller nig fortfarande pa Emilia "You're my world" :) Den var sa udda och det tror jag kan funka?! :)Men det blir spannande och se vem som far aka till Eurovison song contest!



Ha en riktigt bra dag pa jobbet och halsa alla! Nu ska vi snart bli hamtade av tuk-tuken och ge oss ivag till Patong! Kramar fran mig med familj :)


    
2009-03-02 @ 02:26:57           URL: http://mariafanny.blogg.se/
         
Michelle
    

oj vad härligt ni har <3


    
2009-03-04 @ 20:34:16          
         
amei
    


    
2009-03-08 @ 17:09:33           URL: http://baraam
         
amei
    

Hejsan, jag var bara tvungen att slänga in en kommentar när jag såg den här bilden. Den uppdaterade mitt minne lite och när jag var i Thailand i våras, jag kommer ihåg hu hemskt dom stackars krokodilerna måste ha mått.

Hoppas du har en fortsatt bra semester. Jag kan ju inte säga annat än att dina super härliga bilder fick mig att längta tillbaka,haha.

Besök gärna min blogg.

Ha det bra, kram :)


    
2009-03-08 @ 17:12:29           URL: http://baraamei.blogg.se/
         
dajana
    

åååå SOMMARLÄNGTAN när man kollar igenom dina bilder ..:)


    
2009-03-10 @ 09:28:39           URL: http://daaiijaana.blogg.se/
         
dajana
    

åååå SOMMARLÄNGTAN när man kollar igenom dina bilder ..:)


    
2009-03-10 @ 09:34:09           URL: http://daaiijaana.blogg.se/
         
fredrika
    

åh, va härligt det ser ut


    
2009-03-15 @ 22:25:39           URL: http://freeedrikaaa.blogg.se/
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: