Världens keligaste!!

« 2009-01-22 / 21:18:07 kategori: Allmänt »
 
(Bella är Leias favorit! Det verkar också som att Leia är en av Bellas favoriter! Hon är så försiktig med hundar och hundar gillar sånt! =) PS! Den där rosa västen har hon bara för att hon fryser, inte som ett klädesplagg! ;)

Våran lilla Bella är ju bara för söt! Eller våran och våran (hon bor ju hos farmor) men hon är som våran ändå! I och med att vi bor husen mitt emot varandra och träffas så ofta! :D

Bella kanske inte är världens lekfullaste hund, men av de hundarna jag har varit med, har jag aldrig varit med om någon såå kelig & KRAMGO vovve! ;) Det räcker bara att du ropar hennes namn, så kommer hon i full fart till dig och vänder sig på rygg för att bli kliad på magen! Såå kelig! Hon är som ett litet barn! När jag är hos farmor, sover hon alltid brevid mig i sängen, det är så mysigt! Dessutom är hon så mjuk och lagom stor!

Japansk spets heter hundrasen och jag rekommenderar den till er som vill ha en liten och go hund! :) Tikarna är ju i och försig mycket mindre än hanarna men de båda är så söta !

Men nu är det dags att göra i ordning mig inför kvällen ! Natti natti på er!  <3
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: