Tisdagens planer

« 2009-01-20 / 17:40:00 kategori: Allmänt »
Idag blir det film, läxläsning, snart  middag, duscha och såklart Semlor som gäller för min del! Ni har väl inte glömt att det är semeldagen idag? ;) Det är ju bara för gott! Särskilt hemgjorda semlor, men idag blev det dessvärre ica maxis semlor! Men de blir nog gott ändå!

Jag har märkt de senaste dagarna att det bara blir mörkare och mörkare nu för tiden!! Vad trist! Då blir man mycket tröttare och mörare dessutom! I skolan håller man på att somna under genomgångarna och jag kan nästan garantera att de flesta lärarna har märkt det på alla! Det känns som att de blir arga på oss bara för att vi är lite trötta!! Fast jag kan förstå dem faktiskt på ett sätt att det känns lite halvtrist att undervisa några elever som suckar och sover!!! :O Men å andra sidan är det den årstiden då alla känner sig trötta. Det är bara att hoppas på att våren kommer tidigare i år, så vi slipper känna att det är kväll nästan dygnet runt! Tänk att man kan bli så påverkad av ljuset!! Man blir genast piggare och gladare med lite solljus! Eller hur? =)

Vi får bara hålla tummarna på att det här blaskiga vädret ska ta slut!! :)

Blir det en semla för dig också idag?

Kram på er!!


         
melina
    

Gott med semlor, fast om man tar bort mandelmassan! :D


    
2009-01-26 @ 16:22:42          
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: