Som nytt

« 2009-01-16 / 21:52:27 kategori: Allmänt »

Tänk att rum kan bli så stökiga på knappt en dag.. som mitt blev! Fy säger jag bara. Jag trivs som bäst när det är städat måste jag hålla med om! Jag får bara ångest när rummet inte är rent och fräscht och dessutom mår man bättre när allt är rent runt omkring sig har jag märkt! (I alla fall jag!)


Resultatet blev som ett nytt rum efter all sortering, så det var nog värt all tid som jag la ner på städningen! =) Så här blev det :


Åh vad jag kommer att sakna mitt rum när vi flyttar i sommar!! .. Och speciellt min härliga fondvägg! ;) Varje morgon jag vaknar, får jag alltid den känslan att vara utomlands i värmen bland palmerna ;) .. Fast mitt nya rum i det nya huset är jättefint och större dessutom!!


(obs! Mer om flytten kommer sen! )


PS! Jag sitter framför tv-soffan och fick se Laila Bagge som jag inte såg förra fredagen dansa, och hon är ju helt otrolig!! Nu har jag alltså fått någon jag håller på i Let´s dance i alla fall! Go Laila! ;) Måste bara erkänna att Morgan Alling som är med i Let´s dance ,nog har programmets roligaste kropp för att vara så duktig redan nu! Han är pckså en av favoriterna ;)

(Juste, i mitt förra inlägg var jag nog lite förvirrad då jag hade en massa olika tankar samtidigt i huvudet! Jag menade förstås let´s dancedeltagarna och inte idoldeltagarna!! Haha, men strunt i det, jag tror nog att alla ni förstod! ;D Hoppas att du får en trevlig fredagskväll! :)


Många kramar, 
Fanny

 

         
Anonym
    

Jag vore hemskt glad om ni kunde kommentera ibland :) Så jag ser att det är några som följer min blog Med tanke på att jag uppdaterar väldigt ofta! ;) Ha det så bra! Kram på er!


    
2009-01-17 @ 09:00:17           URL: http://fannymaria.blogg.se/
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: