Nu avslöjas hemligheten =)

« 2009-01-21 / 15:16:47 kategori: Allmänt »
Nu kan jag äntligen förmedla min härliga "secret" till er alla där framför dataskärmen! Jag ska nämligen på en treveckors lång semster till  Thailand i slutet av Februari! :) Det känns bara för bra att få komma bort från det slaskiga Sverige till ett soligt och varmt Thailand! Något jag har riktigt längtat efter, har varit en resa långt här ifrån! ..Och nu har min dröm gått i uppfyllelse! Jag har varit i Thailand en gång tidigare i nästan en månad för 10 år sedan då jag var 5 år, men jag minns knappt något alls från då! Dessutom får lillsyrran Leia som har hunnit fylla fem år då, äntligen få uppleva det underbara Thailland som inte var född sist jag var där! :)

Det är tänkt att vi ska vara lite längre ner i Thailand för första gången då vi förra gången befann oss i huvudstaden, Bankok och  Krabi! De första 10 dagarna ska vi tillbringa i Phucket och sola, bada, äta gott, snorkla, shoppa och gå på lite upptäcksfärder för att sedan resa vidare till lite olika öar i Thailand som vi inte riktigt har hunnit att planera än, men skulle tro att det bland annat blir Ko lanta, Koh samui och  Koh chang.

Har ni varit i Thailand någon gång? Jag vore jätteglad i så fall om ni ville dela med er av några tips därifrån så att jag inte missar något!! :D



Nu behöver jag inte drömma om att befinna mig i paradisbilden som sitter fastklistrad på min min vägg, utan snart få komma dit!!! Ser det inte underbart ut? :)



Den paradisiska solnedgången kommer bli något jag kommer att njuta av var eviga kväll!! .. Och bara det thailändska köket är en av favoriterna! :)

//Kramar på er!
         
Anonym
    

Jag bara längtar dit!!! ;D


    
2009-01-25 @ 21:58:08          
         
Anonym
    

jag bara längtar diit!!! ;D;D


    
2009-01-25 @ 21:58:47          
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: