Inte vilken måndag som helst!

« 2009-01-19 / 17:46:33 kategori: Allmänt »
Hej på er alla underbara bloggvänner! =)

Nej, inte måndag!!, var det första jag tänkte på när jag steg upp ur sängen imorse! .. En ny dag på veckan med en massa tidiga morgonar!! ..men om jag tänker efter så var det inte så jobbigt som jag hade trott! Nu är jag pigg igen iaf! ;) Än så länge..  :P

När jag var på väg hem från skolan i eftermiddags, mötte jag mamma och sedan hela familjen inklusive farmor utanför vårat hus och jag fick höra världens bästa nyhet så här dags när det är så mörkt och tråkigt ute, som förgyllde min måndag!! :) Jag är så förväntansfull fram till dess:)

Tro nu inte att det är något som kan förändra mitt liv eller något som "nya syskon på g"! Men något stort och roligt var det! :) Så ni får nu gå och fundera ett tag tills jag kommer med den roliga nyheten! ;)

Det doftar ljuvligt gott från köket och en god serverad middag vore inte helt fel! ;) Så det är nog bäst jag går ut och tittar vad som finns på köksbordet! :)

Hoppas att du får en bra måndag! Jag hälsar också allt gott till alla små sjuklingar där hemma!! :)

 
Det kanske blir en liten latte sen också? ;)
         
fanny
    

Chailatte är också gott :P


    
2009-01-25 @ 13:55:55          
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: