Huset i Nyköping

« 2009-01-17 / 19:28:14 kategori: Allmänt »


Hej på er alla! Hoppas att allt är bra med er?! Vilken härlig lördagskväll! Det är bara jag och Melina hemma då resten av familjen är hos några bekanta och jag antar att det bli en riktig filmkväll idag :) Idag åkte jag med mamma till Bålsta och jag har även gjort lite ärenden.

Juste, jag tänkte visa er alla som inte har fått se vårat "drömhus" än i Nyköping! Det är jättefiint och flytten börjar redan i början av sommaren! Jag längar som bara den dit! :) Jag tror att huset är 260 kvm2 inklusive dubbelgarage! :)

Har ni några frågor, är det bara att skriva en kommentar så svarar jag så fort som möjligt! Ha en fortsatt superskön lördag!

Kramar,
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: