En enorm längtan

« 2009-01-29 / 17:16:47 kategori: Allmänt »


Hoppas att ni mår bra? :) Jag kom hem för en stund sedan efter att ha varit hos tandläkaren. Hade som tur var inga hål och kunde pusta ut då! Att borra och få en massa sprutor är ju inte roligt!

På lördag är det bara tre hela veckor kvar tills vi åker till Thailand! :)) ..och snart får vi börja packa resväskorna lite smått! Bara det gör ju att det faktiskt inte känns som att det är så låång tid kvar! Då ska sommarkläderna packas ner, men inte för mycket FANNY! värmen är ju bara bäst!

Snart är det middag, grillad kyckling med ris och min mage bara kurrar efter mat eftersom jag inte hann äta något efter skolan!! Men jag får väl försöka att stå ut i några minuter till! :)

Hej så länge! PussÅkram
         
melina
    

Åh vad härligt det ser ut! :D


    
2009-02-03 @ 19:48:59          
         
melina
    

Åh vad härligt det ser ut! :D


    
2009-02-03 @ 19:49:05          
         
melina
    

Åh vad härligt det ser ut! :D


    
2009-02-03 @ 19:50:59          
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: