Helg!

« 2009-02-13 / 15:48:19 kategori: Allmänt »
 Åh vad härligt att det är fredag! Den här dagen är riktigt efterlängtad vill jag säga, trots att det är otursdagen idag! Hur har det gått för er? Har ni drabbats av någon otur idag? ;-) För mig brukar inte oturen komma på just otursdagarna, men vem vet, dagen är ju inte över än!

Igårkväll mitt i allt packande och städande kom mamma in med ett packet från www.nelly.com och där fann jag äntligen min betällda klänning som jag hade tänkt att åka i på flyget på väg till Thailand! Som jag nämnde tidigare, så är det alltid svårast att bestämma sig för vad man ska ha på sig på vägen dit då det är sånna temperatursskillnader, men nu är problemet löst! ;-) Med ett linne under, passade klänningen utmärkt på mig! Tyckte att den var lite udda! ;-) Kika gärna in på den hemsidan om ni är intresserade av att beställa något därifrån! 

                                                                                    
                                                                                 Today i´m wearing this ;-)
                                                                                   

Jag valde färgen mörkblå, men den finns möjligtvis i svart! Klänningen är också otroligt skön!

Idag kommer några gäster hit och mina föräldrar är fullt igång med att göra trerätters middag ute i köket! Bilder kommer senare! Känns lite lyxigt med det är något som saknas om jag nu måste vara lite petig! GODIS! Det går inte att vara utan! Eller är det kanske bara jag som är en sån godisråtta? ;-) Så därfår måste jag kila iväg till ica maxi när som helst i det kalla! Men vad gör man! Jag kan nog göra vad som helst för lite godis, haha!  Vi ses senare när jag har köpt mitt måste-ha-godis! TREVLIG HELG! ;-)
         
Annie
    

Ja de har jag, alla trängs och går fel på något sätt =S. Sj då? Dessutom super söt klänning!


    
2009-02-13 @ 15:57:42           URL: http://annyb.blogg.se/
         
Jackeline Perez
    

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.


    
2009-02-13 @ 17:54:39           URL: http://perezjackeline.blogg.se/
         
susan & tyra
    

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3


    
2009-02-13 @ 20:12:46           URL: http://tyrassusans.blogg.se/
         
kussen mille :)
    

Jätte söt klänning . det är jätte roligt att du kan lägga ut bilder på dina saker :)

Trevlig helg gumman <3 !


    
2009-02-13 @ 20:21:01           URL: http://kallasmichelinoz.blogg.se/
         
    
    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: